مقالات آرشیو خبر ها
اختصاصی _ بررسی یوونتوسِ آلگری در سه بازی ابتدایی سری آ !

اختصاصی _ بررسی یوونتوسِ آلگری در سه بازی ابتدایی سری آ !

پس از عملکرد قابل قبول آنتونیو کونته در یووه جدایی وی از تیم تورینی سبب شد مسئولان بانوی پیر فوتبال اروپا به سراغ سرمربی سابق میلان بروند و ماسیمیلیانو آلگری را به عنوان سرمربی یوونتوس انتخاب کنند.

 با احتساب فصل جاری، آلگری 4 فصل یوونتوس را تحت هدایت خود دارد و عملکرد مناسبی را از خویش در سری آ به جای گذاشته است به همین دلیل نگاهی کوتاه بر عملکرد یوونتوسِ آلگری در ادامه خواهیم انداخت:

 

فصل 2014/15:

 

اولین فصل آلگری در فصل 2014/15 یوونتوس با پیروزی در هر سه بازی ابتدایی در سری آ همراه بود. یوونتوس آلگری در دیدار اول در زمین کیه وو با یک گل حریف خود را شکست داد، در هفته دوم با دو گل مهمان خود اودینزه را مغلوب کرد و در دیدار سوم و اولین آزمایش مهم آلگری مقابل آث میلان در سن سیرو نیز یوونتوس با یک گل پیروز از میدان خارج شد!

 

آمار یووه در سه بازی ابتدایی فصل اول بصورت زیر بود:

 

3بازی سه برد W_W_W

تعداد گل های دریافتی: 0 ، گل زده: 4 ، کلین شیت 3 ، تعداد گل زده در نیمه اول: 2 ، تعداد گل زده در نیمه دوم: 2

 

فصل 2015/16:

 

در فصل دوم یوونتوس شرایط خوبی نداشت، آن ها در اولین دیدار در خانگی بر خلاف فصل قبل با یک گل مغلوب اودینزه شدند، در دیدار دوم با نتیجه 2 بر 1 مقابل آ ا س رم تن به شکست دادند و در ورزشگاه خانگی خود به نتیجه ایی بهتر از تساوی یک یک مقابل کیه وو دست نیافتند!

 

آمار فصل دوم:

 

3 بازی 2 باخت 1 تساوی L_L_D

تعداد گل دریافتی: 4 ، گل زده: 2 ، کلین شیت: 0 ، تعداد گل زده در نیمه اول 0 ، تعداد گل زده در نیمه دوم: 2 ، تعداد گل دریافتی در نیمه اول: 3 ، تعداد گل دریافتی در نیمه دوم: 1.

 

فصل 2016/17:

 

فصل سوم بر خلاف فصل دوم جلو رفت، یوونتوس در ابتدا دو بر یک فیورنتینا را شکست داد، بعد از آن در المپیکو رم یک بر صفر لاتزیو را از پیش روی خود برداشت و در دیدار سوم با نتیجه 3:1 سائوسولو را مغلوب خود کرد!

 

آمار فصل سوم:

 

سه بازی سه برد W_W_W

گل دریافتی: 2 ، گل زده: 6 ، کلین شیت 1 ، تعداد گل زده در نیمه اول: 5 ، تعداد گل زده در نیمه دوم: 1 ، تعداد گل دریافتی در نیمه اول: 1 ، تعداد گل دریافتی در نیمه دوم: 1.

 

فصل 2017/18:

 

اما در فصل جاری یوونتوسِ آلگری تهاجمی تر از قبل نشان داده است و با زدن 10 گل به سه رقیب خود این نظریه را ثابت کرده است. یووه در هفته نخست سری آ در تورین با سه گل کالیاری را شکست داد، در هفته دوم جنوا ابتدا دردسرساز شد اما در نهایت با نتیجه 4 بر 2 مقابل یوونتوس به زانو در آمد و در هفته سوم با زدن سه گل به کیه وو و بدون دریافتی گلی یوونتوسی آماده را شاهد بودیم.

 

آمار یووه در این فصل:

 

سه بازی سه برد W_W_W

گل دریافتی: 2 ، گل زده: 10 ، کلین شیت: 2 ، تعداد گل زده در نیمه اول: 4 ، تعداد گل زده در نیمه دوم: 6 ، تعداد گل دریافتی در نیمه اول: 2 ، تعداد گل دریافتی در نیمه دوم: 2.

 

با نگاهی گذرا به عملکرد یووه تحت سرمربیگری آلگری  در سه هفته ابتدایی هر فصل سری آ و بدون در نظر گرفتن فصل دوم یوونتوسِ آلگری، این تیم نشان داده است در هفته های ابتدایی سری آ محکم و استوار قدم بر میدار و قدرتمند ظاهر میشود!

 

در سه فصل گذشته در پایان هر فصل یوونتوس موفق به فتح اسکودتو شده است! حال بایستی منتظر ماند و دید که یوونتوس این فصل نیر میتواند فاتح اسکودتو شود؟


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمدرضا طاهری منش
محمدرضا طاهری منش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: